Ja...

jag vet att uppdateringen har varit lite kass men ibland har man varken tid eller ork att göra det.
I fredags så firade ju jag och Johan våran 3 års dag.
Vi åkte till Kungsbacka och gick på Restaurang och kollade på "Flickan som lekte med elden".
Då kanske ni undrar varför vi åker från Göteborg till Kungsbacka för att gå på bio, jo för att det fanns inga biljetter kvar till nån rolig bio i GBG så vi tog Kungsbacka istället.
Sen så åt vi gott på Rumpan bar innan bion började.
Riktigt skön kväll.

I helgen har det inte hänt så mycket.
Johan är ute och kör stridsbåt. Han åkte igår och kommer hem idag.
Jag skall åka och spela match senare idag så Vilda skall vara hos Jhon och Anita för att leka lite med Linnea.

Senare ikväll sen skall vi nog bara ta det lugnt.
Det är juh ändå Söndag.

Ha nu en trevlig dag!
Ciao!


Kommentarer
Postat av: mamma

hoppas att ni vinner matchen kram

2009-09-27 @ 12:36:29
Postat av: Helena

Låter som ni hade en trevlig 3 års dag! här e adressen till min blogg. wwwkrokus.se

2009-09-27 @ 15:40:38
Postat av: Ronny

Hej! Surfar runt på mer-Trafik och stannar till här och tar en titt. Ha det gott.

2009-09-27 @ 23:18:09
URL: http://metrobloggen.se/krhnke
Postat av: Beata

Grattis till tre år!

2009-09-29 @ 10:22:39
URL: http://www.beatablogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0