Jag...

HATAR att bo i lägenhet. Slåss om tvätttid varenda jävla vecka med hundra kärringar som kan tvätta när dom vill men ändå så skall dom sno dom bästa tiderna.
Sen att tvättmaskinerna inte tvättar helt rent är en annan sak. Har fortfarande kvar fläckar på Vildas kläder när jag skall hänga dom på tork.
Då vill man juh bara gå i taket.
Vill juh inte sätta på henne kläder med massa fläckar på.
Vill juh inte att folk skall tro att vi inte har råd att köpa henne nya kläder.
Så långt har det inte gått ännu även fast vi inte har det så fett just nu pga arbetslöshet.
Måste åka till Ullared snart och köpa lite tröjor till henne.
Där har vem som helst råd att shoppa.
Då kan jag slänga dom kläder som e fläckar på som inte går bort.
Tur att det bara e sånna slit och släng kläder som fläckarna har satt sej värst på.

Nu skall jag börja packa lite för våran tripp till Småland i helgen.
Ni får ha det toppen.
Kramar!


Denna lilla ros fick jag av Vilda igår! = )


Kommentarer
Postat av: Veronika

Hej Gabbe!

du får gärna säga till när du åker upp till Ullared jag behöver också handla där känner jag....

hoppas att allt är bra med dig..

Love You!!

2009-09-18 @ 22:17:14
Postat av: syster

gabbe barn får ha fläckar på kläderna, det e ingen som dömmer en liten flicka på två år snart 2½ att hon har en fläck här å en där, dom får ha det:) så tat lungt, vilisen kan ha en liten fläck på sin tröja eller byxa:) kram

2009-09-20 @ 00:31:04
URL: http://lillanyberg.blogg.se/
Postat av: Bella

Hej fin blogg=)

händer idag då? kram

2009-09-20 @ 09:46:49
URL: http://awrittenlife.blogg.se/
Postat av: Vinnie

Hahaha måste bara få skratta:)

Åhh vad jag känner igen mig här. Gubben min var så rädd att det skulle bli slagsmål nere i källaren så han köpte mig maskiner(torktumlare och tvättmaskin).



Nu gick de isänder efter att jag använt dem i nästan 4 år, men Indesit var skit. Usch höll inte länge. Fick en ny maskin i måndags och är supernöjd:)



Så nu är jag tyst om hus ett tag tillhaha.



Vill tacka dig för din fina kommentar om min header"bilden".Jättegullig kommentar.



Kramar Vinnie"SveaMys".

2009-09-23 @ 13:19:27
URL: http://sveamys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0