Liseberg...

I Söndags va vi på Liseberg med Vilda för att hon skulle få ha lite roligt.
Hon åkte och åkte och åkte lite till.
Jisses va jag och Johan fick hålla igång.
Men kul va det.
Hon åkte Rabalder, den lilla berg och dalbanan.
Hon va lite rädd i början men sen så släppte det och hon började skratta.
Men hon e inte så förtjust i Lisebergs kaninerna, hon tycker dom e lite för stora.
Hon gjorde slut på ett helt lisebergs häfte plus 4 extra biljetter från förra besöket.
Sen när det va slut så va det dags att åka hem.
Vilda va jätte trött när hon kom hem.
Somnade som en lite gris.

Man börjar lugnt med Ponny Karusellen.


Sen får pappa åka med i Båten



Kan undra vem som har roligast hehe!!


Detta va inte en av mina favoriter för den går runt, runt, runt...billig fylla.


Dessa är inte Vildas favvisar!!


Här börjar man bli lite tröttis!!


Näää...jag vill inte vara med på bild!


TRÖTTIS!!


Kul kul :D


Högt upp i det blå.


Såg en liten mus också.


Åka flygplan e kul.



Hallå...vart e min andrepilot???



Ha det gött nu!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0