Lördag...

igen.
Då skall man försöka hitta på nått kul.
Men det e inte alltid så lätt. Blir fotboll idag iallafall.
Vi skall ner till fam Svensson/Andersson så barnen kan leka lite.

Vädret e juh inte allt för kul så det blir nog inte mycket utelek.
Men dom har juh sagt att det kommer vara mycket regn nu så det är juh bara att ställa in sej på det.
E juh nästan så man själv skall skaffa regnkläder och stövlar.
Skall nog ta mej en tur till Ullared för och se om dom har det billigt.

Sen har det inte hänt så mycket.
Johan har påbörjat sin praktik.
Han e färdig sista Oktober så det skall bli intressant och se om det finns nått jobb för han då.
Men det är juh alltid bra med utbildning.
Jag själv har ingen aning om vad jag vill göra men skall iallafall på jobbintervju på Onsdag.
Har sökt jobb på Kriminalvårdsanstalten.
Men tyvärr e det bara timmar som det ser ut nu och om man skall ha A-Kassa så får man inte jobba mer än 70timmar har jag hört.
Jaja, vi får väl se jur det går.

Nu skall jag göra mej iordning för dagen.
Ha det toppen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0