Vi...

är just nu nere i Småland hos Vildas farmor och farfar.
Vi har fullt upp här så det blir inte så mycket bloggande.
Jag har inte tagit så mycket kort heller men jag tänket att jag skulle lägga upp några senare.
Önskar mej en mindre kamera som jag kan ta med överallt.
Systemkameran kan man juh inte lägga i fickan precis så den blir jobbig att släpa på i längden.
Men skall man ta fina kort e den toppen!
Den kameran jag vill ha e Samsung Digitalkamera ST-55

Men min ekonomi säger nej till det just nu.
Får hoppas att man snart får jobb så man inte behöver vända på varenda krona.
Jaja, skit samma det löser sej!
Ha nu en toppen bra Påsk på er.
Kackel kackel =0)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0