Ensam...

igen.
Har varit och lämnat Johan vid hamnen.
Han skall ut och segla med sina gamla lumparpolare.
Kommer hem på Söndag igen.

Själv hade jag tänkt att jag skulle umgås med min syster i morgon.
Vi skulle höras av så vi kunde bestämma en tid.
Sen får ju kusinerna träffas med, även fast lillekusinen bara är 8 månader så tycker nog Vilda det e lite kul. :)
Han e sååå go min lille systerson. Han har så goa kinder med smilgropar och när han skrattar så blir dom mycket större hihi.
Han har så gött skratt så man själv börjar skratta. :D

Idag vet jag inte vad som händer.
Inget planerat direkt.
Vilda sitter i soffan och pärlar och ser på tecknat.
Hon har precis ätit upp de sista av Chicken Nuggets vi hade till middag.
En av hennes favoriträtter.
Fast vi köpte dom inte på MC Donalds utan dom e hemmagjorda.

Nä nu skall jag gå och diska och göra lite annan nytta.

:) :) :)

♥ Puss Mormor ♥


Kommentarer
Postat av: mamma

Lilla snutt gurkan!!!!

2010-08-20 @ 21:55:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0