Nä...

förkyldningen hänger i och nu har man huvudvärk också.
Suck va trött jag blir.
Hoppas det försvinner snart för jag gillar inte att vara så här slö, orkar ju inte göra någonting.
Sen skall jag ju iväg på Lördag med Jhon på United träff.
Då vill jag vara frisk, sen får jag hoppas att min syster håller sej frisk för det är hon som skall passa Vilda.
Hennes pojkar e ju lite dåliga så får hoppas att hon inte blir smittad.

Har lämnar papper idag på Volvo så nu e det bara att hoppas på det bästa.
Får se om jag blir en av de 200 som får komma tillbaka nästa gång.
Hade varit skönt att få börja jobba igen.

Måste till Arbetsförmedlingen innan veckan e slut för att uppdatera min handlingsplan.
Sååå tråkigt men ett måste.
Samma frågor, samma svar.
Hur går det med jobbsökandet??
Trögt.
.....
.....
Mm, mm.
Måste väl snart börja praktisera eller nått.
Vet ju inte vad som händer.
Men det kan väl vara kul att få göra nått på dagarna.
Men sen e det ju det att när skall man söka jobb när man e på praktik.
Vet inte riktigt hur det går ihop.
Jaja, skit samma.

Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: katarina

Krya på dig, hoppas verkligen att du hinner blir frisk till helgen.

2010-08-25 @ 18:49:29
URL: http://ina73.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0