Nu...

har vi ätit middag.
Det blev Spagetti och köttfärsås, mycket gott!
Vi hade sällskap av Jhon och Linnea.
Men barnen har varit lite trötta och griniga så det har inte blivit så mycket lek.
Så det är strax dax för sängen.
Johan skall iväg och träna fotboll om en stund sen skall vi se om vi hittar någon bra film att titta på.
Vi har varit på blomsterlandet idag och köpt lite frön som jag och Vilda skall plantera.
Köpte ett miniväxthus så vi får se om det blir nått av fröna.

I morgon kanske det blir en tur till Angered för att hitta en billig skoaffär.
Jag och Mikaela skall ta oss en tur.
Sen får vi se vad som händer.
Vilda skall väl leka med Linnea imorgon kan jag tro.
Hon och Johan kanske åker dit när jag har åkt till Angered.
Sen vet man inte vad som händer, har inget inplanerat ännu.
Nu skall jag ta på Vilda pyjamas och försöka lägga henne för kvällen.

Kramizar!! :)

Vilda i ett hav av Prästkragar


Kommentarer
Postat av: syster

Underbara unge.. hon e ju för underbar :) Verkligen fin design du gjort... den ska du va stolt över.. (och lyssna inte på all skit snack på FB, dom som säger sånna saker har inget eget liv) PUUUUUUSSSS <3

2010-08-18 @ 20:39:31
URL: http://lillanyberg.blogg.se/
Postat av: Mia

Åh vilken underbar bild på Vilda! =)

Kramkram

2010-08-20 @ 21:08:26
URL: http://mammamialindh.blogger.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0