Är...

det någon mer än jag som tycker Nov och Dec har gått för fort.
Har inte ens börjat köpa julklappar ännu och det är typ 2 veckor kvar till Julafton.
Huga huga, blir kallsvettig när jag tänker på det.
All denna stress som jul medför tycker jag är skit jobbig.
Skulle nästan vilja lägga mej i sängen, dra täcket över huvudet och gå i ide.

Jag har inte ens julpyntat ännu.
Jag har framme adventsljusstakarna och julstjärnor i fönstret.
Det är allt och lite julblommor.
Men inga tomtar.
Jaja, får väl ta det i helgen nu.

Ha det gött!


Kommentarer
Postat av: syster

Håller me, men jag tycker HELA detta året har gått sjukt fort, tänk om en vecka e Theo redan ett år.. :'(



Man behöver inte ha så mycket julpynt räcker me det du har:)



Kram

2010-12-11 @ 00:02:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0