Hmm...

det där med frågestund lägger jag ner.
Jag fick en fråga och det va vad min älsklingsrätt e.
Svaret på den frågan är levergryta.
Tyvärr har jag inte fått äta det på länge för det är inte så många fler som gillar lever.

Gött väder idag med fast jätte kallt.
Vi har mellan 13-15 -grader.
När jag va och lämnade Vilda hos dagmamman idag så frös jag hur mycket som helst.
Jag hoppas att dom inte va ute för länge idag så det blir för kallt för dom.'

Skall iväg och träna sen.
Hoppas att jag kommer igång då för jag känner mej lite slö idag.
Kanske beror på att jag låg och kollade på OS ett tag i natt.
Gick inte så bra för Ferry i sista skyttet. synd för annars hade det nog kunnat blivit medaljplats.
Jaja, man skall inte skrika efter för mycket.

Ha en bra dag nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0