Idag...

har det mest varit städning på schemat.
Veronika har varit här och hjälpt mej.
Jag har torkat av bokhyllan i vardagsrummet, dammsugit och tvättat av nästan alla golv sen har jag tvättat upp all tvätt.
Allt detta med god hjälp av Virre.
Behövs lite hjälp ibland så man bli färdig fortare pga att man passar på när Vilda är hos dagmamman.
Vill inte ha henne runt benen när jag städar.
Blir dubbelt med arbete då.




I natt vaknade jag kl 02:30 av att dom plogade precis utanför vårat sovrumsfönster.
Tyckte jag va onödigt för det hade inte ens börjat snöa.
Snön kom efter allt va plogat så nu lär dom väl komma inatt igen och väcka mej dom j*vlarna.
Suck och stön.
Jag va inte jätte pigg i morse när jag skulle gå upp för att lämna Vilda.

Nu skall jag fixa lite.
Ha det gött!!



Kommentarer
Postat av: jennifer

hej fin blogg. kolla gärna in min och följ mig via bloglovin! om du lägger till mig hör av dig för jag lägger gärna till dig också! :P kram

2010-02-02 @ 19:48:25
URL: http://inteklokihuvudet.blogg.se/
Postat av: linnea

fin blogg, besök gärna min ^^

2010-02-02 @ 19:49:06
URL: http://youareborntoloveme.blogg.se/
Postat av: Helena

Tack! för grattis hälsningen på FB

2010-02-06 @ 18:37:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0