Idag...

har jag, Vilda och Veronika varit inne i stan en stund.
Kände att jag behövde komma utanför dessa väggar även fast näsan rinner som en öppen kran, men med massa papper i ficka så går allt hehe.
Jag fick köpt ny mössa och nya vantar till Vilda för den mössan hon fick i julklapp har hon redan vuxit ur.
Köpte två par tights också för hon gillar juh att ha på sej det.
Vanliga byxer är inte att tala om, det har hon bara på sej om hon måste.
Sen när hon inte behöver det längre så slänger hon av sej dom och tar på sej strumpebyxor eller tights igen.
Vi va och fikade på Frank´s med.
Lite ost/skinkpaj får alltid plats i magen när man är hungrig.
Men det tyckte inte Vilda va kul så det blev att skynda sej i med maten och sen gå igen.
Ingen rast och ingen ro.
Nu skall jag ta det lugnt.
Johan är på Hemvärnsmöte och Vilda leker i sitt rum.
Skall packa lite sen för Smålandshelg.
Behövs inte så mycket sån tur e.
Det är jobbigt att packa för 2 veckor, blir så mycket att ta med isch!!!

Ha det så bra!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0