Idag...

är det tvättdag igen.
Varje Tisdag samma sak, tvätt, tvätt, tvätt.
Det är juh bara såå trist.
Men tyvärr måste det göras.
Annars händer inte så mycket idag.
Skall träna men det skriver jag om i min
träningsblogg.
Vill inte skriva om massa träning på denna blogg.

I slutet på Mars skall jag gå en Ledarkurs.
Sökte till den för jag behövde nått att göra.
Kan juh inte sitta hemma jämt och ständigt.
Börjar bli lite tråkigt!!!!

Nä, nu skall jag bort till tvättstugan!
CIAO



PS, Solen skiner idag med =0)


Kommentarer
Postat av: becka

gullig header!

2010-02-23 @ 17:27:54
URL: http://mynameisbeckaa.blogg.se/
Postat av: Malin

Vad innebär ledarkurs?

2010-02-23 @ 20:18:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0