Jag...

tittar inte så mycket på OS men jag tittar ibland om Sverige ligger bra till.
Jag tittade på när Hellner och Olsson vann Guld och Brons i herrarnas Skiathon där Northug misslyckades och skyllde på Hellner att han kört av hans stav.
Hallå, för inte så längesen så skröt han om att han vann med en avbruten stav.
Dålig förlorare kallar man en sån.
När han sen äntligen fick ett Guld så är han så jäkla kaxig så det sprutar ut ur öronen på honom.
Säger bara det att en sån person är inte torr bakom öronen.
Lite ödmjukhet kanske men nej då.
När han kom 11 i Skiathon så ville han inte ens prata med pressen men när han vann så snackar han bara massa skit.
Jag gillar Norrmän, dom är trevliga och har för det mesta hjärtat på rätta stället.
Iallafall dom jag har mött.
Så jag förstår inte att dom vill ha en sån som Northug att representera Norge.
Förstår att han är skitbra på skidor men att uttrycka sej i pressen, nä där får han underkänt!!!
Norge e bra och kan klara sej fint utan Petter Northug.
 


Ner med Petter Northug


Kommentarer
Postat av: elin

vilken snygg blogg :) hur gör man för att få sån räknaer på sin blogg om hur många besökare man haft under året osv :) sett de på någon annan blogg med så var tvungen att fråga nu för jag vill också ha det hehe :)



ta gärna en titt inne hos mig :) jag startade en ny tävling igår, kanske något som intresserar dig? :)



http://thedarkbeauty.blogg.se/2010/february/vinn-ett-halsband.html

2010-02-25 @ 17:32:12
URL: http://thedarkbeauty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0