Kommer...

bli en hektisk dag i morgon.
Skall lämna Vilda hos dagmamman kl 8 istället för 9 för jag skall gå och kolla upp lite kurser som vi  som är uppsagda från fordonsindustrin får gå.
Tänkte att det kanske vore något istället för att gå hemma och inte göra någonting.
Info om kurserna va vid 8:30 sen skall jag till arbetsförmedlingen för att få ny handlingsplan.
Suck inte kul att stå i den långa kön som brukar finnas.
Men man är juh tvungen.
När jag är färdig med det så får jag skynda mej hem för jag har tvätttid vid 11.
Hoppas på att jag kan få gjort det mesta för jag måste hämta Vilda en timma tidigare för jag lämnade henne tidigare.
Jobbigt att tvätta när hon är hemma.
Sån tur e så e det inte så mycket tvätt denna gången.

Idag så köpte jag en sele med koppel till Giggs för han har varit lite intresserad av att vara ute.
Men det va inte så kul att ha sele på sej.
Han såg jätte rolig ut stackaren.
Han fick gå med och hämta Vilda hos dagmamman.
Men han ville inte gå så han fick åka pulka istället.
Vilda blev glad att han va med.
Hon skulle hålla i kopplet såklart.
Men det blev pulkaåkning för dom båda tillslut.

En lycklig tjej hihi!


Kommentarer
Postat av: Anonym

snygg blogg, kan du photoshop? :)

2010-02-16 @ 17:28:18
URL: http://itankarnapachristoffer.blogg.se/
Postat av: frida

sjukt Söt blogg!:D

2010-02-17 @ 12:58:44
URL: http://samsta.blogg.se/
Postat av: katarina

Ja vissa dagar så ska man hinna med att göra så mycketsaker på en gång. Hoppas att du fick en bra dag trots allt. Vilken fin bild vink

2010-02-17 @ 15:26:51
URL: http://ina73.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0