Usch...

vad jag tycker det är trist när ungar förstör nått man gjort.
Jag och Vilda va ute igår när det snöa som mest och byggde en snögubbe.
Den blev jätte fin.
Sen byggde vi en snölykta med som vi ställde bredvid.
Bara efter några timmar hade några j*vla ungar förstört både snögubben och lyktan.
FY F*N säger jag bara.
Hann inte ens ta kort på den.
Vilda blev lite besviken när hon skulle visa sin pappa vad hon hade byggt.
Hatar ungar som inte kan lämna saker ifred.
Hade jag sett vem som gjort det hade jag sett till att dom byggt en ny till Vilda.
Va e det för roligt att förstöra sånt som andra har byggt.
Tvi f*n på er.
Hoppas någon förstör nått som ni byggt någon gång så ni får känna hur Vilda kände sej!
PS: Hoppas moroten va go som Vilda hade satt som näsa på sin snögubbe!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0