Idag...

har det varit tvättdag för mej.
Känns nästan som man tvättar jämt men ändå är det så mycket varje gång.
Men det är alltid skönt när det är färdigt.
Har precis betalat min mobilräkning.
Johan brukar betala allt annat så för jag över pengar till honom.
Men mobilräkningen kommer numera med E-faktura så sparar jag fraktpengarna på räkningen när den kommer med posten.
Det är ju bra!
Annars har inte hänt så mycket idag.
Lämnat och hämtat Vilda hos dagmamman.
Plockat upp lite här hemma.
Det ända jag väntar på nu är att göra mat sen hoppa in och ta en härlig dusch som jag inte har hunnit ännu.



Nä, jag kommer tillbaka när jag har något roligare att skriva!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0