Suck...

Vill börja träna på gym men det får nog vänta...
Sicka jäkla priser man får betala.
Önskar att jag va antingen pensionär eller student så jag också kan få rabatt.
Kan det inte finnas rabatt för arbetslösa också.
Då kommer flera säga att många kommer säga att dom är arbetslösa bara för att dom skall få den rabatten.
Men då säger jag att man skall styrka det med ett papper som visar att man är arbetslös varje månad.
Jag menar bara att vi som är arbetslösa kanske också vill kunna träna på gym.
Men tyvärr så e det inte nått vi kan prioretera för det är så dyrt.
Jag som hade hoppats på att kunna börja nu så jag kan få bort mina extra kilon till sommaren.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0