Idag...

kom skattepengarna.
Men duktig som jag e så överförde jag dom till mitt sparkonto.
Tänker inte köpa upp allt.
Även fast det hade varit kul att göra stan osäker några timmar så vet jag att jag kan behöva pengarna till nått annat.
Så e det juh alltid.
Men jag skall iallafall köpa mej en ny bikini och det behöver inte kosta så mycket hehe!!

Det hade varit kul att se ut som på bilden med en massa paket som man har köpt! :P

Men det e alltid kul att ha pengarna i spargrisen också!!
Då kan man köpa nått senare som man verkligen vill ha!


Kommentarer
Postat av: Hollie

Jag har också varit lika duktig som dig och fört över alla skattepengar till sparkonto :)



Fin blogg du har =)

2010-06-12 @ 12:08:00
URL: http://hollies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0