Vad...

skall man hitta på idag då.
Ingen sol och bara 15grader varmt.
Suck så trist. :(
Hade hoppats på lite sol och värme i helgen så man kan få njuta med hela familjen.
Men nä då, tji fick jag.:P
Sen e det mycket tjöt idag om kungabröllopet.
Skall bli skönt när detta e över.
Detta har typ varit huvudnyheten nu i flera månader så nu när bröllopet väl e så e jag så trött på det så jag nästan spyr!
Det enda jag skall göra (om jag hinner) e att se hur Victoria ser ut i sin klänning.
Jag e mest nyfiken på hur klänningen ser ut, om det e en stor bakelse eller bara en vanlig enkel tråkig sak.
Man vet juh aldrig med alla dessa designers.
Vissa bara lägger till mer och mer på klänningarna så man inte ser klok ut.
Sen finns det dom som tycker juh mindre desto bättre, då blir det mer åt de tråkiga hållet.
Så det e klänningen som e det mest intressanta!

Have a good day!!
:D :D :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0