Hahaha...

Jag fick en så rolig kommentar av Vilda ikväll.

Hon har några ggr idag sagt att hon har ont i örat så vi skall gå och kolla det i morgon.
Jag ringde hennes dagmamma för att säga att hon inte skulle komma imorgon för vi skall gå till vårdcentralen för att kolla örat och se om hon har öroninflammation.
Då sa Dagmammans dotter att jag skulle lukta i örat om det luktar illa.
Tyckte det lät lite roligt men man kan juh alltid testa.
Jag gick in till Vilda och sa att jag skulle lukta i hennes öra.
Då säger hon: Men mamma, det är juh ingen blomma.
Jag brast ut i gapskratt.
Hon har juh rätt i det hon säger men det lät så roligt!!

Lilla hjärtat!

Peace and Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0