Idag...

har vi varit och badat i Frölunda.
Brukar juh ta Åbybadet men dom hade stängt äventyrsdelen pga rening av vattnet.
Det va någon som hade gjort nr:2 i poolen så då va dom tvungna att rena lite.
Så vi drog till Frölunda istället.
Kanske inte riktigt lika roligt men det funkade juh för barnen.
Vilda och Linnea lekte lika mycket ändå.
Rutschkanan va väl sådär hehe.
Killarna fick ingen fart alls medans jag fick hur mycket som helst.
Deras badbyxor stoppade nog upp farten.
Sen blev det lite bada bastu.
Men jag kan inte vara i en bastu för länge.
Får ingen luft känns det som.


Sen åkte vi hem och lagade mat.
Ugnsgrillad falukorv med potatismos.
Mycket gott!

Sen har vi haft besök av Daniel, Sophie och Tequila (hunden).
Jag skall vara hundvakt ett tag tills jag fått jobb.
Skall bli riktigt roligt att få ha en hund i lägenheten igen.
Saknar Beemer ibland.
Ett stort plus är att Tequila är lite lik Beemer.
Hon är jätte söt!
Hon gick bra ihop med katterna också, väldresserad!
Så i morgon kl 7 kommer hon hit.
Så det blir fullt ös i morgon för Vilda är hemma med för dagmamman är sjuk.
Unge, katter och hund jiiihaaa! :) :)

Nu skall jag umgås med Johan lite.
Han åker till Karlskrona i morgon och kommer hem på Fredag så vi får mysa lite nu.
Ha det gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0