Först...

vill jag bara skriva att detta är min blogg och om jag känner för att klaga här så gör jag det hur mycket jag vill.
Imorse skrev jag att jag nästan aldrig känner mej utsövd på morgonen.
Då var det någon HEMLIG som kommenterade detta inlägg så här:

varför inte göra något åt det i stället för att klaga hella tiden ta tag i det!!!!

Stå för det du skriver och skriv ditt namn.

Sen så hur fan skall jag kunna göra nått åt det?

Jag sover ca:8 timmar per kväll äter normalt, det enda som jag kanske skulle vara bättre på är väl att träna men just nu har jag inte motivation till det.



Så tycker du jag klagar för mycket på MIN blogg, läs den inte då.

Många använder sin blogg att klaga bara för man tycker det är skönt att få skriva av sej skiten.
Det gör jag iallafall.


Jaja, nu skiter jag i detta.
Kom på mej sj för en stund sen att jag blev glad att höra katten krafsa i kattlådan.
Jag tänkte inte som jag brukar, typiskt dags att rensa lådan igen utan, jippie katten gå på lådan.
Dom senaste dagarna har juh katterna haft våran säng som toa så nu blev jag bara glad att höra krafset från lådan.
Vi bytte kattsand idag för den vi hade gillade nog inte katterna.
Sanden hade för stora korn tror vi.
När Johan köpte den sanden va det för att det va den enda sanden dom hade i affären just då.
Hoppas nu bara att det va sanden det va fel på!!

Ha nu en fortsatt toppenkväll alla goa bloggläsare!!



Kommentarer
Postat av: Malin

Känns som att folk missuppfattar det där med bloggande ibland, för det mesta bloggar man ju för sig själv inte för nån annan :)



Missar kan vara väldigt kräsna, Sixten jag hade han "tålde" bara Pussi's kattsand. Kom jag hemdragandes med nått annat kunde han sätta sig rakt ner på hallmattan och pinka i ren protest haha

2011-01-17 @ 21:38:36
Postat av: syster

Du får vara trött, du får vara arg, du får vara svinig å allt på din blogg... SKulle du vilja lägga upp en bild på din bajskorv en dag så får du det, det har ingen annan me å göra...



Så stå på dej syster:)

Puss å kram

2011-01-17 @ 22:24:22
URL: http://lillanyberg.blogg.se/
Postat av: Hemin Bandello ( Modelitós )

Deet är najs :)

va fin blogg haha, disco aktit

2011-01-17 @ 23:04:07
URL: http://bigdaddyh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0