Shit...

Vi va på Lek & Buslandet igår.
Där hände det något lite pinsamt.
Just som jag springer runt i den jätte labyrint med massa hinder så hör jag bara ritsch, mina byxer sprack.
Helt plötsligt har jag ett jätte hål i nedre delen av rumpan.
Det va inget lite hål heller.
Det som va mest typiskt är att det hände i första timman så då har vi typ 2½ timma kvar att vara där.
Så jag får springa runt med ett jätte hål i byxorna.
Så nu är juh frågan, skall jag kassera byxorna eller skall jag göra kortbyxor av dom??
Dax att börja träna i så fall så man kan få ordning på slapprumpen hahaha!!!



Idag händer det nog inte så mycket.
Vi pratade om att kolla på film och käka Tacos.
Ha lite Fredags mys.
Alltid skönt att slappa lite.
Vilda har tjötat hela morgonen om Tacos så det blir nog det.


Imorgon skulle vi till Jhon på födelsedagsfest.
Men jag får se om jag går med.
Fick juh ingen barnvakt.
Vet inte om jag vill ta med Vilda.
Har juh iofs gjort det förut men jag vet att det är bara jag som får ta hand om henne och det kan jag göra lika bra hemma.
Jag låter juh alltid Johan dricka eftersom jag inte tycket det är lika gott som honom och då får jag automatiskt ta hand om Skruttan med.
Så vi får se vad som händer. :P

Nu skall jag ta mej något att käka.
Ha det gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0