Solen...

lyser just nu och jag kollade på termometern och den visade 21 grader.
Då blir man lite gladare iallafall.
Jag har haft en deppdag idag och jag vet inte varför.
Sen blev jag lite grining för jag har spelat upp alla gångerna på min favoritlåt på Spotify.
It sucks!!
Nu måste jag uppgradera till Premium om jag skall få lyssna på den igen eller köpa den för 15kr.
Va f_n.
Spotify skall ju vara gratis tycker jag.
Tillbaka till det gamla.
Sen har jag bara 5½ timma kvar och lyssna.
Det är juh ingenting.
Jag lyssnar juh jämt på musik nu för tiden.
Bra tidsfördriv när man har tråkigt och är lite nere!!
Trist som f_n.
:P :P :P

Kommentarer
Postat av: carl-philip

Fin blogg fan :D Jag driver en gayblogg och skulle bli glad om du kollar in :D Kommentera gärna :D Puss haj!

2011-06-22 @ 16:13:42
URL: http://callefille.se
Postat av: LILITH - Sveriges mest menlösa blogg

Nu blev jag riktigt avundsjuk. Här har det mest regnat hela veckan.

2011-06-23 @ 11:38:33
URL: http://www.lilith.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0