I...

eftermiddags spelade jag fotbollsmatch.
Det spöregnade nästan hela matchen så jag kände mej som en dränkt katt.
Sån tur va så va Niklas snäll och tog hand om Vilda så hon slapp att titta på.
Hon fick vara inne och leka lite och titta på Barbie hemma hos Niklas.
Men matchen gick riktigt bra fastän det regnade.
Vi vann med 12-1 sa domare men våran tränare fick det bara till 11-1 men vem f_n bryr sej.
Det blev två siffrigt och jag gjorde första målet.
Jippie.
Det kändes riktigt bra.
Efteråt så fick jag middag hemmas hos Niklas.
Det blev kyckling, makaroner och sås.
Det va riktigt gott.
Sen kollade vi på när United fick ta emot PL Bucklan.
Glory Glory Man United!!
Hoppas dom tar hem CL Bucklan med.
Då är lyckan gjord.
Efter det så blev det Mästarnas Mästare.
Tyvärr åkte inte Brandin ut denna gången heller.
Stör mej så på den människan!!
Det blev Kennt Bräck som fick kasta in handuken denna gång.
Men jag hejar ju på Stenmark och det har jag gjort hela programet!!

Nä nu skall jag gå och lägga mej!
Sov sött!!

Kommentarer
Postat av: Enander - Med Kärlek till Folkrace

Hehe spelade oxå fotbollsmatch i spöregnet igår =P Så förstår din känsla av att vara en dränkt katt, haha grattis till storvinst btw :)

2011-05-23 @ 18:27:50
URL: http://http:/enaander.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0