Skänker...

mina tankar till min älskade morfar som idag har varit död i 15 år.
Dagen jag fick reda på att du inte skulle finnas mera i mitt liv så dog en liten del av mej själv.
Du fanns alltid vid min sida och jag va din lilla tös.
Jag hoppas du har det bra och du skall veta att jag saknar dej.
Vi ses någon gång igen hoppas jag.
<3 <3 <3


Annars idag så har mamma, Jessica och Theo varit här och hälsat på en stund.
Theo va lika busig som vanligt den lille goingen.
Han har världens hjärtligaste skratt.
Man hör att det kommer ända från magen.
Han och Vilda hade fullt ös här en stund.

Just nu så ligger Vilda i stora sängen och tittar på Barbie och jag tittar på Twilight.
Men jag funderar på att gå in till Vilda och gosa lite med henne.
Hon ger världens bästa kramar enligt mej :)

Ha nu en toppen kväll alla...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0