Söndag...

idag.
Vad skall man hitta på??
Vädret är inte så roligt så det lockar inte att vara ute.
Sen så har mitt ben ingen ork till att göra några större kraftansträngningar.
Har lite värk men inte så farligt att jag inte kan stå ut med det.
Men jag skall nog inte stödja för mycket på det.
För er som inte vet så har jag fått en spark på benet så jag har en lite blödning.
Mitt vänstra smalben är uppsvullet och jag har en stor knöl på benet.
Men det är inte så farligt som det ser ut.
För hade det gjort lika ont som benet är blått så hade jag legat i smärtor kan jag säga haha.

Johan åkte idag.
Han kommer inte hem försen om ca 11-12 dagar.
Han skulle till Gotland och jobba denna gången så nu är jag och Vilda ensamma igen.
Det tråkiga är att han kommer inte vara hemma när Vilda fyller 4 år.
Så jag och Vilda får fira henne själva.
Får hitta på något riktigt roligt.
Funderar på att ta henne till Liseberg om vädret tilllåter.
Eller Lek & Buslandet funkar juh också.
Jaja, det ordnar sej nog.

Nu skall jag ta mej något att äta sen får vi se vad dagen har att bjuda på.
Ha en toppen Söndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0