Helg...

Jepp, så är det.
Jag och Johan sitter och tittar på Bandy mellan Sverige och Kazakstan.
Står just nu 4-4 och det är förlängning.
Jag är väl egentligen inte jätte intresserad av Bandy men man kan ju kolla när det är Sverige som spelar.
Vi får väl se hur det går, verkar som det kommer gå till straffar för inget av lagen får in något mål.
Annars vet jag inte riktigt vad som händer denna helg.
Vi brukar ju nästan aldrig planera något.
Iofs tycker jag det är ganska skönt att ta det lugnt på helgerna.
Sen kan man ju någon gång gå ut och ha lite kul på stan.
Men eftersom vi skall festa nästa helg så kan det va gött att denna helgen är lugn.
Nu skall dom lägga straffar i Bandyn så jag säger, over and out!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0