Det...

va ett hårt träningspass idag.
Är trött i varenda muskel i hela kroppen och kommer att sova gott inatt.
Har boxat sönder en av mina knogar.
Svider lite men man får väl stå ut.
På Torsdag är det Box som står på schemat.
Idag va det Box Impact.
Det jobbiga va att jag skulle byta om och upptäckte att jag hade glömt min träningsbh, shit alltså.
Så det blev att träna i den vanliga och det är ju inte så bekvämt kan man ju säga...ni tjejer vet vad jag pratar om ;)
Men det gick väl bra.
Nu sitter jag lugnt i soffan och tittar på United-Stoke.
Skall väl snart få i mej något att äta också för jag har inte orkat att ta tag i det ännu.
Men älsklingen har sparat pannkakor till mej så när jag får tummen ur så är det ju bara att värma.
Ha nu en bra kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0