Idag...

har det varit tvätt dag.
Skönt att det nu är en hel vecka tills nästa gång.
Sen har jag gjort plats i min garderob för att få plats med Johans alla Jeans.
Han har ju ingen plats i sin så då får väl jag skänka lite plats som jag inte behöver.
Sen har jag rensat ur min byrå och slängt lite kläder som jag inte kommer använda ingen, så nu kan jag om jag vill köpa nya kläder igen och få plats med dom :)

Imorgon blir det nog att åka till IKEA.
Inte för att handla så mycket, vad jag vet nu iallafall.
Men jag gillar att gå runt och kolla om jag kan hitta något kul.
Sen gillar Vilda att leka i lekhörnan.
Skall kolla lite porslin och dricksglas.
Vi har iofs glas men hundra olika sorter.
Hade varit kul om glasen matchade.
Sen har vi ju Mc donalds glas och jag vet inte om jag tycker dom är så roliga.
Men men, vi får se vad jag hittar.

Ha det nu så bra.

Avslutar med ett gulligt kort på Vilda sovandes <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0