Idag...

har jag och Vilda varit på shopping tur på Backaplan.
Det blev en parfym till Vilda och träningskläder till mej.
Vilda blev eld och lågor när jag frågade henne om hon ville ha en parfym.
Lyckligaste tjejen i stan kan man säga.
Fick juh förklarat för henne iallafall att man bara får spruta en gång med parfymen så man inte skulle lukta för stark, sen bara ta den en gång per dag.
Sen gick vi till Stadium.
Där hittade jag ett par träningsbyxor och ett fräsigt träningslinne plus två par låga strumpor.
Så jag blev också nöjd.
Nu gäller det juh bara att fortsätta med träningen.
Man skall juh komma i bikinin till sommaren :p
Imorgon skall vi på dop.
Mitt kusinbarn skall döpas så då får man träffa hela släkten.
Skall bli riktigt roligt.
Är inte ofta som vi ses.
Sen skall jag och Emelie kanske ta ett träningspass om vi hinner för det blir bio på kvällen sen, Breaking Dawn del 1 (stavning).
Nu skall jag glo klart på filmen sen skall jag nog ta och sova.
Blir en lång dag i morgon!

Ha det gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0