Nu...

har jag äntligen fått städat undan julen hemma.
Ja, jag vet att det är på tiden men jag har inte orkat ta tag i det.
Men det är skönt att det är gjort.
Igår tillbringade jag och Vilda dagen med Jessica, Theo och Viktor.
Vi va först på IKEA och köpte lite saker och kollade in lite andra saker som jag måste rådfråga min gubbe om lite innan jag kan köpa det.
Sen käkade vi på Mc Donalds.
Maxi blev det sen, där fick jag köpt hårfärg.
Va lite trött på att vara blondin så jag bytte till brunett istället.
Syrran blev blondare än vad hon va innan.
Vi åkte hem till syrran efter handlandet.
Molle kom hem efter en stund och sen kom morsan också.
Vi stannade nog fram till 9 sen ville Vilda åka hem för hon va trött.
Nu ligger jag på soffa och slappar efter heldag med bortstädande av julsaker.
Vilda spelar på datorn och väntar på att Johan skall komma hem från Karlskrona.
Han borde vara hemma snart.

Vilda.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0