Satt...

i godan ro framför datorn och grejade lite när jag plötsligt hörde något smattra mot fönstret. Då såg jag att det hade börjat regna och jag fick skynda mej att stänga balkongdörren. Precis när jag fått stängt dörren så va det som om hela himlen öppnade sej. Det bara öste ner och det började åska. Då va det dags att stänga av datorn. Vill juh inte ha den förstörd av blixten. Den är juh helt ny.Så nu sitter jag och bloggar från min telefon. Nöden har ingen lag så då får man ta det man har. Men jag tror att detta väder drar över ganska snabbt. Det har redan lättat lite. Snart blir det till att kolla på damfotboll.Sverige möter ju Japan kl 13 idag. Hoppas våra tjejer är riktigt laddade och gör en bra match. Det kommer juh inte bli lika lätt som förra matchen iallafall. Men med rätt inställning och rätt uppladdning skall vi nog vinna idag med. Titttade på OS-invigningen igår. Den va väl sådär. Lite rörig om jag får säga det själv men med vissa roliga inslag. Men jag blev riktigt besviken på Sveriges OS-klädsel!! Riktigt gräslig måste jag säga. Om dom nu tvunget skall ha Sveriges färger blått och gult på tröjorna så kan dom juh iallafall ha rätt nyans på färgerna, inte bebis färger. Vi har mörkblå och gult i våran flagga, inte bebisblå. Så går det när man låter ett annat land designa kläderna. Många minus där!! Nä nu skall jag greja lite innan matchen. Hoppas regnet slutar snart med :)

Ha en toppen dag!!

Regnet det bara öser ner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0