Tja...

Nej, det har inte blivit så mycket inlägg här på sista tiden. Har varken haft lusten eller orken till det.
Men jag sitter nu på jobbet och har lite tid över så jag slänger in ett snabbt inlägg här så ni vet att vi lever iallafall. Jag kan väl börja med att berätta att Vilda skall få ett syskon.
Jodå. jag och Johan tyckte det va dags nu så att Vilda inte blir för gammal :)
I oktober är det planerat att knodden skall titta fram.

I Lördags va vi på Liseberg.
Premiär för i år.
Kul va det och Vilda va hel nöjd!
Vi vann 2 kg M&Ms så godis kommer vi ju ha ett tag nu iallafall.
Sen blev det lite åk men jag blev lite åksjuk så snurrgrejerna hoppade jag över i slutet ;p.

I Söndags tittade vi på när Johan, Niklas och Jhon spelade fotbollsmatch.
Riktigt kul att titta på för en gångs skull för dom vann med 4-1.
Dom brukar förlora stort annars men dom spelade riktigt bra så det va tre glada grabbar som gick av planen :D
Vi avslutade helgen med pizza och fotboll på tv.
Sen va det dags att nana kudden.
Så nu ha ni fått lite uppdatering vad som hänt det senaste.
Ha det nu så bra!!
CIAO

Mina älsklingar på Liseberg.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0